پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4008
-
الف
+

درباره ضعف و قوت «کوبار»

سریال «کوبار» هرچند مورد توجه قرار گرفته ولی با انتقاداتی هم مواجه شده است.

سریال «کوبار» این روزها توانسته نظر مثبت بسیاری از مخاطبان آی‌فیلم را به خود جلب کند هر چند از انتقادها هم در امان نبوده است. 

به گزارش آی‌فیلم، داستان این سریال در مورد معلمی جوان با بازی ارمیا قاسمی است که برای آموزش دادن به روستا می رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را اموزش می دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می شود.

این معلم مجبور است یک سال در یک مدرسه دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال با یک پزشک دوست می شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می کند

بهروز مفید تهیه کننده این مجموعه گفت، نام این سریال ۳ بار تغییر داده شده است. نام های مرد، آسمان آبی و الان هم کوبار برای این سریال انتخاب شدند. سریال آسمان آبی با نام سریالی دیگر که ساخت شبکه یک بود تشابه داشت و محبور شدند نامش را تغییر دهند.

کوبار به معنای باران کوهی است.

بهروز مفید با اشاره به این که بازیگران جدید ایران در این مجموعه حضور دارند گفت: در حالت کلی نقش های سریال پخش شده اند و داستان سریال کمتر به یک نفر معطوف می شود. در این میان نقش اول این مجموعه را که معلم روستا است ارمیا قاسمی بازی می کند که بازیگری تازه کار است.

او در مورد مهران غفوریان که بازیگر طنز است نیز گفت، جنس بازی مهران غفوریان در این سریال کاملا متفاوت است و با بقیه کارهایش تفاوت دارد و فضای داستان سریال کوبار اصلا طنز نیست.

از نقاط ضعف این سریال گاهاً به بازی نقش اول اشاره می‌شود و این که این چهره نو نتوانسته است به خوبی لهجه مردم شمال کشور را تقلید کند.

با این حال فضای متفاوت سریال، داستان آن و بازیگران جوان و خوش‌چهره از عواملی هستند که مخاطب را جذب می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نگاهی به سریال «کوبار»

آوازخوانی مهران رجبی در کوبار

مدرسه شما هم از این خبرا بود؟

ب س / ا ز

نظر شما
ارسال نظر